Retourneren
Ondanks alle zorg bij het verpakken en het vervoeren kan het voorkomen dat een artikel beschadigd of defect is. Controleer daarom direct na ontvangst het gekochte artikel op beschadigingen of defecten. .
Om er voor te zorgen dat een en ander goed verloopt zijn er de volgende regels:
Klachten:
Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail aan de afdeling klantcontact door te geven. Dit kan per e-mail, regulier post en/of telefonisch
Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.
Onze gegevens:
Elandleer.nl Meidoornlaan 16 8181 GW Heerde +31 6 390 11 487 +31 578 617272
info@elandleer.nl
Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.
Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.
Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar Elandleer.nl bij is aangesloten.
© 2023 www.elandleer.nl - Powered by Shoppagina.nl